צער גידול בנים: יחס נכון לילדים נושרים

    חיה ספיר No Comments on צער גידול בנים: יחס נכון לילדים נושרים

    הבוקר בתכנית 'עניין משפחתי' שוחחה אפרת ברזל עם רוני רוזנפלד אם לשנים עשר ילדים ששיתפה בסיפור אישי על אחת מבנותיה שירדה מהדרך ויחד הן ליבנו את צורך היחס הנכון לילדים במצבים כאלה

    21:04
    05.05.24
    אבי מימרן No Comments on "גם האסון הוא השגחה פרטית": הרב גולדווסר בשיחה של אמונה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמידי יום שני בשבוע בתכנית 'עניין משפחתי', משוחחת אפרת ברזל עם אורחת הפותחת צוהר אל תוך חייה, והשבוע שוחחה ברזל עם רוני רוזנפלד, אימא לשנים עשר ילדים, ונושא השיחה היה הקשר של האם עם ילדיה, בפרט עם ילד שלא הולך בדרך שהוריו דווקא רצו.

    רוני רוזנפלד שיתפה את ברזל בתהליך החזרה בתשובה שלה ושל בעלה, וסיפרה לה על ההחלטה שלה להיות אם לשנים עשר ילדים, ועל דרך החיים שהיא רואה בזה.

    ברזל: "כאם לשנים עשר ילדים, את בטח רוצה להעניק להם את הדרך שאת הבנת שהיא האמיתית, את החיבור לתורה ולמצוות, אבל לא תמיד זה כך, ולא תמיד הילדים שלנו הם חיילים שלנו, ספרי לנו על אחת הילדות שלך שקצת ירדה מהדרך, איך הגבת לזה?" שאלה ברזל.

    רוזנפלד: "זה היה עם הילדה השלישית שלנו, וזה בא לי כהפתעה ממש, היא התחילה להיחלש, ורצתה לעזוב את הסמינר. זה התבטא גם בשינוי חיצוני, והיא לא שיתפה אותנו בהכל, היינו אז במצב שלא יכולנו להבין שיש דרך אחרת" סיפרה רוזנפלד.

    "אני חושבת" ממשיכה רוזנפלד: "שפעלנו באופן של כוחי ועוצם ידי, היה לנו פשוט מלחמה אתה, פעלנו מתוך תחושה שזה חייב להשתנות, לקח לנו הרבה זמן להבין שזאת לא הדרך להתנהל מול ילד שנושר" שיתפה רוזנפלד.

    האזינו לשיחה המלאה:

     

     

     

     

     



    0 תגובות